حرکت شعاعی در جرثقیل ها شکل های متفاوتی دارد ولی در این بین دو شکل از کاربرد بیشتری برخوردار است. نخست حرکت با ساز و کار هیـدرو موتـور، گیربـکس و اسلورینگ که با نام دنده گردان شناخته می شود. سپس حرکت با سیستم جک و دنده شانه ای که با نام شانه گردون جرثقیل شناخته می شود. جهت سفارش و تعمیر دنده گردون جرثقیل لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دنده-گردون-جرثقیل
تعمیر-دنده-گردان-جرثقیل

عملکرد دنده گردان جرثقیل

در این دو نوع , گردش حول یک محور دایره ای شکل و یاتاغـان بندی شده انجام می شود

اما تفاوت های چشم گیری با هم نیز دارند . در سیـستم حرکت اسلووینگ سازه می تواند حرکت ۳۶۰ درجه در یک جهت را بدون محدودیـت تعداد دوران انجام دهد درحالیکه در سیستـم دنده و شانه به دلیل محدودیـت طول شانه حرکت در نقـطه ابتدا و انتها محدودیـت دارد اما زاویه گردش عموما بیـش از ۳۶۰ درجه است تا به راحتی تمام نقاط در دسترس حمـل بار باشد.

یکی دیگر از فرق های بین این دو سیستم الزام استـفاده از سیـستم هرزگرد چند طبقه روغن در کانـون گردش در ساز و کار گردش با اسـلووینگ ریـنگ است که این مکانیزم توجیـهی در گردش شانه ای ندارد زیرا هیـچوقت حرکت در یک جهت بیـش از یک دور امـکان پذیر نیست و برای انتقال روغن از شلنـگ فشـار قوی استفاده می شود.

ساخت دنده گردون جرثقیل

از تخصصی ترین مراکز ساخت و فروش دنده گردون جرثقیل می توان به صنعت تراش اشاره کرد. این مجموعه علاوه بر محصولات جرثقیل ، خدمات تعمیر دنده گردون بیل مکانیکی را نیز ارائه می دهد. جهت اطلاع از قیمت دنده گردون جرثقیل و ثبت سفارش ، با کارشناسان ما در تماس باشید.

تعمیر دنده گردون جرثقیل

تعمیر این قطعه نیاز به تخصص و مهارت بالایی می باشد. بطور کلی قطعات ماشین آلات صنعتی بعد از گذشت یک زمان ، نیاز به تعمیرات جزئی دارند. همینطور در صورت خرابی ، ممکن است نیاز به تعویض قطعه داشته باشند.

3/5 - (6 امتیاز)