یکی از ویژگی هایی که بیل مکانیکی را از سایر دستگاه های راهسازی و معدنی جدا می کند، قابلیت چرخش 360 درجه آن است که تاثیر بسزایی در کاهش زمان بارگیری بوجود می آورد ، زیرا دیگر نیاز به مانور زیادی برای جابجایی ندارد ، در حالی که دستگاه هایی مانند لودر برای بارگیری نیازمند حرکات متعدد رفت و برگشتی هستند که باعث اتلااف وقت زیادی در می شود. قطعه ای که امکان این نوع حرکت را می دهد، دنده گردون نام دارد. جهت اطلاع از قیمت و تعمیر دنده گردون بیل مکانیکی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیر-دنده-گردون-بیل-مکانیکی
دنده-گردان-بیل-مکانیکی

ساخت دنده گردون بیل مکانیکی

بلبرینگ مرکزی کابین دنده گردان (Swing Bearing) در دستگاه هایی از قبیل بیل مکانیکی، جرثقیل و همچنین دکل های چرخان صنعتی، مهمترین بخش پیوند دهنده بین کابین و باکت بیل به بخش چرخ و زنجیر آن می باشد که توسط هیدرو موتور گردان که بوسیله فشار هیدرولیک به گردش درمی آید ، موجب گردش کابین دستگاه بر روی شاسی در حول محور خود در واحد (دور در دقیقه) می شود. بررسی وضعیت سلامت این وسیله از طریق سالم بودن چرخ دنده های بیرونی ، چرخ دنده های داخلی و گوی های بلبرینگی میان این دو چرخ دنده از لحاظ ترک خوردگی و شکستگی بررسی می شود.

انواع دنده گردان بیل مکانیکی

این وسیله انواع مختلفی متناسب با دستگاه هایی که از آن استفاده می کنند دارد از جمله دنده بلبرینگی ، دنده غلطکی ، دنده های غلطکی و بلبرینگی ، رولبرینگ های مخروطی و چرخ دنده.

مدل های بلبرینگی در مواقعی کاربرد دارد که می خواهید بارگیری کم تا متوسطی را انجام دهید و معمولا در این نوع دنده ها، فاصله دهنده های پلیمری بین عناصر غلتان نصب می شود که نمونه استفاده شده در بیل های مکانیکی از این نوع می باشد.

قیمت دنده گردون بیل مکانیکی

جهت اطلاع از قیمت دنده گردون بیل کوماتسو و سایر برندهای دیگر ، لطفا با کارشناسان صنعت تراش در ارتباط باشید. از نمونه تجهیزات مهم دیگر می توان به شانه گردون بیل مکانیکی ، کنس گردون جرثقیل و کیت کوزه گردون اشاره کرد که توسط این مجموعه ارائه می گردد.

مطالب مرتبط

5/5 - (2 امتیاز)